Implanty Lubin

Wszystko, co musisz wiedzieć o leczeniu protetycznym

Protetyka
implanty Lubin

Leczenie protetyczne - Implanty Lubin - co to takiego?

Jeżeli martwią Cię problemy oraz estetyka związana z brakiem uzębienia i zastanawiasz się, czy warto odwiedzić swojego stomatologa, podpowiadamy : TAK! Braki z łuku zębowym  prowadzą do szeregu dysfunkcji, które mają poważne konsekwencje dla całego organizmu. Brak nawet jednego zęba może przyczynić się do wysunięcia zębów przeciwstawnych, wychylaniu zębów sąsiadujących, zaniku kości. Każdy brak zęba powoduje, że pokarm w jamie ustnej nie zostaje prawidłowo rozdrobiony, co z kolei odbija się na zdrowiu układu pokarmowego.

Nowe technologie pozwalają nam na leczenie implantologiczne, które skutecznie i trwale eliminuje problem braków zębowych. Pełnoceramiczne korony wyglądają jak prawdziwe zęby i co najważniejsze, w pełni przywracają wszystkie funkcje narządu żucia.

Ponadto dzięki leczeniu protetycznemu możemy odbudować złamany ząb lub poprawić jego kształt za pomocą licówek, a implanty Lubin mogą stanowić idealną alternatywę dla uzupełnień zębów w łuku.

Implanty Lubin

Ząb zniszczony próchnicą? Złamany ząb? Ząb po leczeniu kanałowym?
Co dalej?

Lorem ipsum dolor amet, consectetur adipiscing elit augue diam, accumsan ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing. Lorem ipsum dolor amet, consectetur adipiscing elit augue diam, accumsan ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Onlay
Ipsum dolor amet, consectetur adipiscing elit augue diam, accumsan ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.Lorem ipsum dolor amet, consectetur adipiscing elit augue diam.
Korona protetyczna
Licówka

Braki w uzębieniu?

Brak jednego zęba lub kilku? Jest na to sposób - implanty Lubin

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Leczenie protetyczne - najczęściej zadawane pytania

Podstawą jest zawsze wizyta przeglądowa, na której lekarz omówi z Tobą wszystkie aspekty leczenia. Zostaną wykonane Ci zdjęcia panoramiczne oraz wewnątrzustne. Na tej podstawie lekarz przygotuje indywidualny plan leczenia

Tak, w Erwin Clinic wszystkie zabiegu wykonujemy w znieczuleniu. Zależy nam na tym, aby Pacjent czuł się zawsze komfortowo

Tak, należy wtedy wszczepić kilka implantów w szczękę lub żuchwę ( lekarz ustala to indywidualnie). Po określonym czasie, kiedy implant zintegruje się z kością, zostanie na stałe zamontowany most na filarach implantów.

Tak, przed zabiegiem założenia licówek Pacjentowi zostaje podane znieczulenie. Chcemy uniknąć dyskomfortu jaki może odczuwać Pacjent podczas całej procedury

Najważniejsze z zaleceń po zabiegu implantologicznym to :

• zrezygnować z wysiłku fizycznego
  • przyjmować płynne pożywienie
  • nie gryźć pokarmów w okolicach implantu
  • nie dotykać okolic implantu ( nawet językiem)
  • szczególnie dbać o higienę jamy ustnej
  • po zabiegu nie palić oraz nie pić alkoholu

Marzę o pięknym uśmiechu - co dalej?

Droga do pięknego uśmiechu wcale nie musi być długa i wyboista. Wybór odpowiedniego stomatologa, który podchodzi do leczenia kompleksowo sprawi, że wymarzony uśmiech może być na wyciągnięcie ręki. Nowoczesne technologie wykorzystywane w Erwin Clinic, pozwalają nam na tworzenie naturalnych, estetycznych uśmiechów, przywracających anatomiczne funkcje narządu żucia.  Jeżeli jeszcze się wahasz umów się na wizytę przeglądową w Erwin Clinic. Po dokładnym badaniu lekarz omówi z Tobą wszystkie aspekty leczenia i rozwieje wątpliwości

ul. Sportowa 39, 59-300 Lubin       +48 784 898 003       erwin.clinic@gmail.com