Filozofia leczenia w Erwin Clinic

Wszystko, co jest najważniejsze dla Pacjenta

Filozofia leczenia
Erwin Clinic

Nowa kultura leczenia

Chcielibyśmy Wam opowiedzieć w kilku słowach jak podchodzimy do leczenia zębów i nie tylko. Profesjonalne badanie oraz wywiad medyczny pozwalają nam odpowiedzieć nie na pytanie które zęby potrzebują pomocy

Gruntowne badanie oraz wzajemna komunikacja

Nie znając celu, błądzimy. Dlatego tak ważne jest, aby wspólnie z Pacjentem ustalić wspólny cel leczenia. Podstawą będzie Wizyta Przeglądowa, którą w Erwin Clinic wyróżnia to, że przebiega w zupełnie bezstresowy sposób! Na tej wizycie nie podejmujemy leczenia zębów, chyba że jest taka nagła potrzeba. Także możecie Państwo ‚na spokojnie’’ dowiedzieć sie o swoim stanie zdrowia oraz rozważyć w domu, na chłodno, rozwiązania zaproponowane przed lekarza.

Bo uśmiech to coś więcej

Uśmiech to szereg współgrających ze sobą elementów które finalnie tworzą estetykę, zdrowie oraz pewność siebie w jednym. Nad tym wszystkim czuwa zespół Erwin Clinic.

Filozofia leczenia czyli nasze podejście do Twojego uśmiechu

Bo uśmiech to coś więcej

W Erwin Clinic zwracamy szczególną uwagę na to, aby Pacjent czuł się bezpiecznie, a wizyta u stomatologa pozbawiona była stresu i bólu. Jednym z naszych podstawowych założeń jest akcja STOP DENTOFOBII, gdzie dzięki zaawansowanych technologii i wyspecjalizowanymu zespołowi jesteśmy w stanie prowadzić leczenie pozbawione negatywnych skojarzeń. W naszej klinice Pacjent ma do wyboru znieczulenie standardowe lub znieczulenie komputerowe, a dla bardziej wymagających Pacjentów mamy gaz rozweselający.

Wierzymy w to, że zdrowy zęby, to zdrowy organizm, dlatego tak ważna jest dla nas pełna diagnostyka z wykorzystaniem zdjęć panoramicznych, RTG, zdjęć wewnątrzusznych oraz analizy Twoich zębów pod mikroskopem. Na tej podstawie jesteśmy w stanie wychwycić wszystkie ogniska chorobowe, zaproponować kompleksowy plan leczenia oraz doprowadzić Twój uśmiech od pełni szczęścia.

Uśmiech dopasowany do Ciebie

filozofia leczenia

Zdrowe zęby na dłużej, czyli stały serwis i edukacja profilaktyki.

Szerzymy ogólnorozumiana profilaktykę jamy ustnej, pragniemy uświadamiać jej wagę. Można spokojnie powiedzieć ze jest to jeden z naszych sztandarowych zalozen. Zęby, tak jak i wszystko inne, podlegają regularnemu zuzyciu, musza tez podlegać profesjonalnemu serwisowi i opiece. Dlatego bardzo sie staramy, aby pilnować terminów przeglądów, czy okresowych higienizacji. Każdy pacjent, który ukończy leczenie i trzyma się wyznaczonych terminów kontroli i higienizacji objęty jest gwarancją (rękojmą) na wykonane prace.
dentist, dental tools, scalpel

Patrzymy całościowo na Twój organizm

Wedle najnowszej wiedzy naukowej nasz organizm podlega silnemu wpływowi ognisk zapalnych i zakaźnych z naszej jamy ustnej. Zwane też ‚cichymi zabójcami’ ogniska zapalne jemu ustnej, często bezbólowo, potrafią sukcesywnie każdego dnia osłabiać nasze organizmy.
Wiemy o tym, jak bardzo jest to pomijany problem. Dlatego właśnie chcieliśmy stworzyć takie miejsce, gdzie leczenie będzie sie odbywać holistycznie- czyli biorąc pod uwagę każdy aspekt zdrowia, bo wiemy ze maja one na siebie wzajemny wplyw!

Choroby odogniskowe

Organizm ludzki stanowi funkcjonalną całość. Każde zaburzenie jego fizjologii powoduje zachwianie zdrowotne. Patogenna flora bakteryjna (np.od stanu zapalnego) znajdująca sie w jamie ustnej, może być ogniskiem zapalnym dla pozostałych chorób w ograniźmie

Powikłania

Nieleczone choroby zębów i przyzębia mogą przysporzyć wielu problemów. Począwszy od bólu głowy, zatok, angina, zapalenie gardła, ropnie oczodołu lub gałki ocznej - to tylko z nielicznych chorób, które mogą stanowić powikłania od nieleczonych problemów z zębami

Koniec z dentofobią

W Erwin Clinic wielką uwagę przywiązujemy do tego, aby wizyty u stomatologa pozbawione były całkowicie negatywnych skojarzeń. Pracując, eliminujemy wszystkie czynniki, które mogłyby powodować nieprzyjemne odczucia.  Zależy nam na tym, aby nasi Pacjenci czuli się komfortowo a wizyty pozostawiały po sobie tylko miłe wspomnienie, dlatego wszystkie zabiegi wykonujemy bezboleśnie i bezstresowo. W tym celu Pacjent ma do wyboru :

• Znieczulenie standardowe wykonywane karpulą
  • Znieczulenie komputerowe

Jesteśmy w stanie pomóc nawet najbardziej wymagającym Pacjentom.

Pamiętaj, że już nie musisz się bać swojego stomatologa.

opinie erwin clinic

W Erwin Clinic leczymy bez bólu

Skuteczne leczenie bez bólu to jeden z fundamentów naszej pracy . Stawiamy ogromną wagę na to, aby każde leczenie zakończyć sukcesem przy jednocześnie najmniejszej ingerencji w organizm. Działamy precyzyjnie, bezstresowo i bez bólu – taka jest właśnie filozofia leczenia w Erwin Clinic

SKUTECZNE SPOSOBY ZNIECZULENIA

Mamy świadomość tego jak wielu Pacjentów odczuwa strach już przed samym znieczuleniem, dlatego w Erwin Clinic każdy Pacjent na możliwość wyboru między znieczuleniem standardowym a znieczuleniem komputerowym. .

ATRAMAUTYCZNE PODEJŚCIE

Usunięcie zęba lub inne zabiegi stomatologiczne są zawsze stresujące, a dzięki doświadczeniu i praktyce jesteśmy w stanie wykonywać je atramautycznie tzn. szybko, bezboleśnie, zachowując maksymalną ochronę kości. Dzięki temu Pacjencji bardzo dobrze je znoszą, a po wszystkim pytają zdziwieni: " to już?"

STAŁA OPIEKA LEKARSKA

Jeżeli jesteś Pacjentem Erwin Clinic, to jesteś objęty stałą opieką lekarską. Twoje leczenie wykonywane jest według wcześniej założonego planu, a lekarz jest do Twojej dyspozycji zarówno przed jak i o zabiegach. Możesz również skonsultować się online - logując się na swoje dedykowane konto pacjenta i rozpoczynając czas ze swoim lekarzem

ul. Sportowa 39 59-300 Lubin       +48 784 898 003       erwin.clinic@gmail.com